Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Nιώθω Έρωτα, σε στίχους Μάρως Βλαχάκη, μουσική Κώστα Τζώλου, με την ερμηνεία της Κάτιας Πάσχου

Σε μια καλοκαιρινή βραδιά στο θέατρο Βράχων στο Βύρωνα πραγματοποιήθηκε η συναυλία της Κάτιας Πάσχου και του μουσικού Κώστα Τζώλου.

Στη συναυλία η Κάτια Πάσχου ερμήνευσε το τραγούδι "Νιώθω Έρωτα", σε μουσική του Κώστα Τζώλου, εμπνευσμένο από τους πολύ αληθινούς και υπέροχους στίχους της Σκοπελίτισσας ποιήτριας και στιχουργού Μάρως Βλαχάκη.

Νιώθω έρωτα
και ο ήλιος ζωντανεύει τ’αγριόχορτα.
νύφη ντύνεται
με το άσπρο γιασεμί μου η αυλόπορτα.

Νιώθω έρωτα
και τα σύννεφα αλλάζουν την πορεία τους
τα βροχόνερα
γράφουν σ’ άλλους ουρανούς την ιστορία τους.

Νιώθω έρωτα
χελιδόνια στα μπαλκόνια οι καλημέρες μου
φιληθήκανε
των εχθρών μου οι αγκαλιές με τις φοβέρες μου.

Νιώθω έρωτα
και τα λάθη μου του χτες με τ’ αύριο μάλωσαν
σβήσαν οι πληγές
σαν ουλές στα γόνατα που με μεγάλωσαν.

Ταξιδιάρικοι
οι καιροί που κουβαλάνε τις ελπίδες μου
παιχνιδιάρικοι
οι καθρέφτες που ομορφαίνουν τις ρυτίδες μου

Παλιακό κρασί,
απ’ της νιότης το σταφύλι που δε το ’πινα,
το ’χω και κερνώ ,
τώρα πού ’σμιξαν τα ουράνια με τ’ ανθρώπινα.

Mάρω Βλαχάκη

Ακούστε και δείτε το τραγούδι από την παράσταση στο Θέατρο Βράχων: